W końcu odpaliłem proces E6

Jak pisałem ostatnio, dotarła do mnie maszynka do wywoływania w gorących procesach. Poniewaz z reguły nie gustuje w negatywach kolorowych a w slajdach, maszynka posłużyła mi do wywołania tychże, w pierwszej odłonie w ilości 3 x Provia+1 x Astia. Razem 4szt wołane 2 x po 2 rolki. Rozrobiłem chemię w ilościach podanych przez producenta, zostawiłem na dzień do „przegryzienia się” po czym odpaliłem proces. W sumie całą robotę wykonał za mnie kupiony niedawno procesor. Mogłem patrzeć i popijać wino domowej roboty. Po pierwszym wstępnym płukaniu wygrzewającym procesor wypuścił wodę w kolorze purpury z fioletem, po wywołaniu BW z kolei poleciała ciecz w kolorze zieleni, po wywołaniu kolorowym różowo niebieska, a po odbieleniu ciemno ruda. Mina kolegi, który w koreksie miał swoją jedną rolkę, na moje słowa, że coś się popsuło i slajd będzie czarno biały, bezcenna.

bronica s2a, fuji astia 100F,

bronica s2a, fuji astia 100F,

~ - autor: czarnobialykwadrat! w dniu 16 marca 2011.

Skomentuj

 
