Mokra odbitka BW – Wet DarkRoom Print

Robię sobie te odbitki i robię, postanowiłem sobie zrobić klipa o tym. Nie miał być to tutorial, a jedynie dowód dla tych co mi wmawiają że sam tego nie robię bo nie umiem.

na video tutorial przyjdzie czas niedługo…

~ - autor: czarnobialykwadrat! w dniu 15 października 2011.

komentarzy 8 to “Mokra odbitka BW – Wet DarkRoom Print”

  1. Świetne nagranie. Swoją drogą – film z ciemni – prawdziwa rzadkość 🙂

  2. No bardzo fajnie… 🙂
    A kto Tobie wmawia że sam tego nie robisz?

  3. Co to jest to co włączasz w 1.03? Nie musisz robić próbek jaki czas będzie odpowiedni? robisz na papierze stałogradacyjnym czy multi?

    • zegar ciemniowy, on mi wyłącza lampę powiększalnika po upływie określonego czasu. Nie robie próbek, bo mam określone dla konkretnego papieru, negatywu, rozmiaru zdjęcia, mocy żarówki i przysłony czas w którym na odbitce powinna wystąpić idealna czerń. I od tego zaczynam, jak czas jest zły to kombinuje, a to oznacza że źle naświetlony był negatyw, albo źle wywołany. Robie teraz na stałogradacyjnym, A później się zobaczy.

  4. A jesli mozesz zdradzic jaki masz wywolywacz do papieru? ile trzymasz odbitkę w wywolywaczu? Z niecierpliwością czekam na kolejny film z ciemni.
    Pozdrawiam serdecznie

  5. dla mnie ciemnia to bardziej powołanie niż rzemiosło, coś niemal mistycznego, lubię w niej przebywać, ma na mnie taki wpływ że mowię szeptem jakby to coś zmieniało ;P
    dzięki za filmik, fajnie zobaczyć czyjąś kuchnię tzn ciemnię
    „film z ciemni – prawdziwa rzadkość” – chicku mnie zabił ;)))

  6. ło jesssu ale wymiatasz 🙂 świetny film.
    mam w końcu zegar ciemniowy i maskownicę, więc idę ku mniejszemu undergroundowi 😉 (ten foton jest wredny z tym wywijaniem się)
    pozdr.

Skomentuj

 
