Schneider Super Angulon 65/5,6 #0

Przyjechał, książę złodziei. Od razu w karecie sinarowskiej. Piękna sprawa. Migawka starszego typu, pięc listków przysłony, co pewnie będzie mnie wkurzać za jakiś czas. Kryje klatkę 4×5 cala z shiftem rzędu 10mm w pionie i 12mm w poziomie. Zdjęcia robi rewelacyjne, szkoda tylko że sprzedający zapomniał mi powiedzieć że migawka ma dłuższe niż powinna czasy, trzeba będzie oddać do regulacji. Obiektyw szeroki aż w oczy kuje, szczególnie wyprostowaną architekturą. Jako backup jedzie do mnie jeszcze Schneider 75/5,6 który ma ten sam kąt widzenia, ale za to shift rzędu 30mm. Pewnie on będzie standardem do architektury właśnie ze względu na większy shift. Ale to się oceni jak przyjedzie. A na razie tryptyk, kliknijcie na zdjęciu by zobaczyć wersję duża.

sinar f2, schneider super angulon 65/5,6

Generalnie od lat cyfrowych chorowałem na shift do architektury. Teraz mam. I pomysleć że shift 17mm pod canona eos kosztuje w granicach 8000pln ;] A 65mm na 4×5 to jakieś 18mm ekwiwalentu FF.  W zasadzie dobrze mi z tym…

~ - autor: czarnobialykwadrat! w dniu 4 stycznia 2012.

Jedna odpowiedź to “Schneider Super Angulon 65/5,6 #0”

  1. czad

Skomentuj

 
