Drewniak 5×7, nowa zabawka do ambrotypów

Właśnie przyjechał. Cudo drewniane, 5×7 cala. Z kasetą na płyty, szkłem Unger &Hoffman Akt Ges Veraplanat 1:7,7/270 <= trochę ciemne ale co tam, ładne i mosiężne. Do tego przejściówka na matówkę na 4×5 i na 6×9. no i drugie szkło z tubusem ostrości 80/2,8, ale wygląda na takie od rzutnika. mimo iż tez mosiężne. Pójdzie na ebay.

Koszt 400zł. Stan bardzo dobry, ale będę mu polerował mosiężne części ;] Teraz tylko kapelusz, płaszcz, i na starówkę ludziom foty za pieniądze robić na czarnych mokrych płytach :]

~ - autor: czarnobialykwadrat! w dniu 24 maja 2012.

komentarze 2 to “Drewniak 5×7, nowa zabawka do ambrotypów”

  1. […] juz się chwaliłem tutaj zanabyłem drewniany śliczny aparat 5×7 cala. Postanowiłem go odnowić, w sensie […]

  2. […] Ola Wszystkie płytki zostały zrobione starym dobrym drewniakiem 5×7 cala, o którym pisałem już na tym blogu. Następnym razem będzie film ;] Dodaj do […]

Skomentuj

 
