Czarnobiałykwadrat jaki jest, każdy widzi

Stwierdziłem, że sieknę sobie słit focię na ryjo ksiażkę, a co. Wszyscy naginają foty z dziubkami i takie tam pierdu pierdu to sobie pomyślałem dlaczego nie, wszak jak mówią netowi onaniści, jak cie nie ma w ryjo knidze nie istniejesz :D. Ale ponieważ ja zawsze pod prąd idę, to se jebłem takową słit fotunię w kolodionie. A co. Niech się młode pokolenie, które na dźwięk słowa Zorka myśli że to jakaś tania dziwka, uczy jak to kiedyś na samiutkim prawie począteczku było.

A oto wspomniana słit fotunia.

drewniany aparat skrzynkowy 5×7 cala, Dogmar 1:4,5 F=180mm C. P. Goerz Berlin,

Jakby ktoś taką chciał to zapraszam :]

~ - autor: czarnobialykwadrat! w dniu 3 lutego 2013.

komentarzy 7 to “Czarnobiałykwadrat jaki jest, każdy widzi”

  1. Dobre, dobre 😀

  2. Się uśmiałem. Rewelacyjny wpis 😀

  3. faktycznie słodzizna 😉 a z tą zorką… byłem z zorką na nartach, zabrałem zorkę na wycieczkę, na koncert do hali mirowskiej… może młodzież tak pomyśleć jak napisałeś 😀

  4. Wpis bezbłędny 😀

  5. Dobrze jebłeś 🙂 a dziwką jest Smiena, nie Zorka.

  6. […] Oto prawdziwe zdjęcia, naprawdę prawdziwe zrobione przez prawdziwego fotografa https://czarnobialykwadrat.wordpress.com/2013/02/03/czarnobialykwadrat-jaki-jest-kazdy-widzi/ […]

  7. hał słit :*

Skomentuj

 
