Zdjęcia ślubne za psi siusak- czyli propozycja nie do odrzucenia…

W zasadzie to śmiać mi się chce, bo to w sumie jest tak durne i żenujące że aż śmieszne przez to. Tematem wstępu napomknę że kiedyś robiłem zdjęcia ślubne, ot tak dla zabawy i trochę pod zlecenia. Było to mniej więcej 4-5 lat temu. Zostałem na jednym z portali fotomodowych uraczony wiadomością jedną na temat zdjęć ślubnych:

Panie Marcinie!

Pozwoliłam sobie napisać z bardzo szybkim, prostym pytaniem!
We wrześniu tego roku biorę ślub w miejscowości  [tu miasto oddalone od mojego o 40km w jedną stronę], Mam już głównego fotografa, ale….. Wymyśliłam sobie, że super by było gdyby było ich przez pewien czas dwóch. Wiadomo, że ujęcia z dwóch stron dadzą więcej emocji, charakteru całej ceremonii 😉
Potrzebuję, poszukuję raczej osoby, która zaczyna swoją przygodę z aparatem, ale ma wielką pasję i za niewielką zapłatę, na kilka godzin będzie w stanie wykonać tego typu zlecenie.
Czy wyraża Pan wstępnie tego typu chęci?
Czy ta wiadomość jest skierowana całkiem do nie odpowiedniej osoby, za co z góry przepraszam?

Z poważaniem,
Krystyna z gazowni *

Zaniepokoiło mnie zdanie „ poszukuję raczej osoby, która zaczyna swoją przygodę z aparatem, ale ma wielką pasję i za niewielką zapłatę” , ale myślę dam się kobiecie wygadać bo dla jednych drobna zapłata to 100zł a dla innych 5000 ;] Zatem ciągnę temat odpisując grzecznie (aczkolwiek spodziewając się jaj)

Witam,
Porposzę więcej szczegółów.

Chwil kilka czekałem na odpowiedź która mnie nie zdziwiła:

Witam!
Dziękuję za odpowiedz, za kontakt.
Myślę, że potrzebuję tego dnia kogoś na max 4 godzinki.
Ślub jak i wesele odbędzie się w [tu miasto oddalone od mojego o 40km w jedną stronę], [tu data] roku o godzinie 14:00.
Konkretne godziny oczywiście do ustalenia i rodzaj, zakres zdjęć również.
Druga, ewentualna opcja nad którą myślałam, to plener, sesja przedweselna.
Chcę by wykonała to osoba, głównie dla portfolia, nowych znajomości, nowego doświadczenia.
Rekompensata dla pierwszej opcji – 200 zł.
Rekompensata dla drugiej opcji – 100 zł.
Serdecznie zapraszam do współpracy.

Aczkolwiek „fakit” ta kobieta niewielką opłatę uważa tę z dolnej półki, cóż. Myślę, sobie co tam pojadę po bandzie więc zapytałem byłem wziąłem ją :>

Witam,
za dojazd zwrot czy mam w ramach tych 200zł przyjechać?

No to dostałem odpowiedź jakiej się spodziewałem a jakże 😉

Wydawało mi się, że z dojazdem już …..
Dzięki za kontakt, ale mam już dwie chętne dziewczyny w tej cenie i z dojazdem.
Pozdrawiam.

No i ja się chętnie zapytam. O co kuźwa chodzi?

*) imię i nazwisko bohaterki zmienione

~ - autor: czarnobialykwadrat! w dniu 15 czerwca 2013.

Skomentuj

 
