Powiększalnik multiformatowy [6×6, 4×5, 5×7] – cz. I

Nabyłem drogą kupna na na prawdę śmieszne pieniądze część powiększalnika „noname” do formatu 5×7 cala. Ponieważ miałem w domu juz powiększalnik 4×5 cala postanowiłem go oddać w dobre ręce a ten większy zainstalować w ciemni. Nastał dzień w którym wziąłem się do roboty. Część powiększalnikowa która chciałem zainstalować wygląda tak:

20140604_103130

Powiększalnik nie jest tak ciężki na jaki wygląda. Zamontowanie zajęło godzinkę. Powiększalnik już wisi na ścianie.

20140604_170820

Teraz potrzeba zainstalować źródło światła. Tu w sukurs przyjdzie head lamp z powiększalnika omega oraz oryginalne kondensory do 5×7 calowego powiększalnika. Ale o tym wkrótce.

~ - autor: czarnobialykwadrat! w dniu 4 czerwca 2014.

Jedna odpowiedź to “Powiększalnik multiformatowy [6×6, 4×5, 5×7] – cz. I”

  1. […] kiedyś jak to posiadłem część powiększalnika o maksymalnym formacie 5×7. Po zamontowaniu go na […]

Skomentuj

 
