Retro Atelier – Noc muzeów ZPAF – Warszawa

Wieczorem w sobotę 16 maja, w Warszawie (jak i w całej Polsce) odbyła się impreza Noc Muzeów. Uczestniczyliśmy w tym evencie razem z moim Retro Atelier razem z Instytutem Fotograficznych Technik Szlachetnych. Operowaliśmy w zaułku ZPAF (tu podziękowania muszą popłynąć w stronę Pani Jolanty Rycerskiej – Prezes ZG ZPAF) gdzie mieliśmy roztawione na sztalugach nasze prace i chętnym robiliśmy zdjęcia. Retro Atelier na kolodionie 10×12 cali (25x30cm), IFTS głownie Polaroidem. Zabawa była przednia, skończyliśmy około 2 w nocy i zmęczeni udaliśmy się na odpoczynek. Ja musiałem wrócić do Lublina co było nie lada wyzwaniem. Dzięku Irkowi Graffowi i Kasi Wieder mam kilka zdjęc z backstage’u.


fot. Irek Graff
fot. Irek Graff
 
fot. Irek Graff

fot. Kasia Wieder

Cieszę się że mogłem brać udział w tym wydarzeniu i poznać ludzi którym robiłem zdjęcia na szkle. Mam nadzieję że ich szklane tafle będą cieszyć oko niejednego widza. Do zobaczenia następnym razem.

~ - autor: czarnobialykwadrat! w dniu 19 maja 2015.

Skomentuj

 
