Paranoja w Retro Atelier – czyli dzień pełen wrażeń i uniesień – backstage ;)

Z Agą-Paranoją zmawialiśmy się na zdjęcia już jakiś czas, a konkretnie ze 3 miesiące. Cel był jeden, zrobić fajne foty kolodionem do projektu Przeszłości Szepty Niezwykłe. Początkowo miało to się odbyć w Kozłówce, ale tym razem odpuściliśmy sobie daleki wyjazd. A piękną miejscówkę znaleźliśmy tuż za przysłowiowym rogiem 🙂 Pomagał mi mój kolega, Krzysztof i też został uwieczniony na płycie, z okazji imienin.

Kolodionów zrobiliśmy 6. Zostało dużo czasu, więc postanowiłem wypróbować proces wprost pozytywowy na papierach normalnych Foma. Nie żadnym tam Harmanie, który kosztuje „miljart” rupii indyjskich, a zwykłym barycie Fomy w rozmiarze 30x24cm. Efekty mnie powaliły, na co Aga powiedziała, że rozpierdolimy tym internety. 🙂 Czy tak się stanie dowiemy sie wkrótce, gdy pierwsze zdjęcia ujrzą światło dzienne z dopisanymi historyjkami. A na razie kilka fotek z backstage’u.

par3

par2

par1

Miałem okazję pierwszy raz pracować z Agnieszką, choć jej zdjęcia widziałem nie raz i nie dwa. Myślę że jeszcze nie raz ta zjawiskowa kobieta stanie przed moim obiektywem. Na razie planujemy sesję aktów, ale to za jakiś czas. Nie mozna rozpierdalać internetów codziennie 😉

Na koniec jedno zdjęcie kolodionowe, które Agnieszka w podziękowaniu ode mnie zabrała ze sobą.

par4

Wkrótce na Retro Atelier ukażą się zdjęcia z historyjkami. Zapraszam już teraz.

~ - autor: czarnobialykwadrat! w dniu 25 lipca 2015.

Skomentuj

 
