Pierwsze zdjęcia z nowego Vintage Atelier

Jak pisałem niedawno, zbudowałem sobie atelier w stylu tych z XIX wieku. Owe studio zostało już przestrzelone wprost pozytywowymi zdjęciami na papierach fotograficznych. Przyznam szczerze, że efekt jest taki jakiego oczekiwałem. Miękkie światło, lejące się z sufitu i wypełzające ze ściany. To jest to czego chciałem. To właśnie takie światło robiło kiedyś klimat zdjęć, klimat, który do dziś jak się patrzy na stare zdjęcia jest niesamowity i niemal niedościgniony. Dziś już się prawie nie robi zdjęć w takich atelier. Prawie. Ja robię 🙂

A teraz szybki skan zdjęcia wprost pozytywowego na papierze naświetlonym w aparacie i wywołanym odwracalnie.

Jaram się nieustannie. To jest to, co tygrysy lubią najbardziej.

~ - autor: czarnobialykwadrat! w dniu 10 sierpnia 2015.

Komentarze 2 to “Pierwsze zdjęcia z nowego Vintage Atelier”

  1. Pozwolisz, że pojaram się z Tobą?

Skomentuj

 
